PYTANIA I ODPOWIEDZI

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

ok. 70% asortymentu jest dostępne od ręki w ilościach >200m2 i wysyłane jest w ciągu 3-5 dni od momentu zapłaty. Reszta wykładzin jest sprowadzanych w terminie 2-3 tygodni. Prosimy o kontakt w sprawie sprawdzenia terminu realizacji konkretnej wykładziny w danej ilości.

  1. Wybierz rodzaj oferty która cię interesuje
  2. Wybierz produkt który cię interesuje
  3. Kliknij na kolor (kółka z kolorem)
  4. Wybierz szerokość
  5. Wybierz długość (możesz wpisać liczby po kropce do 1/100m)
  6. Kliknij dodaj do koszyka
  7. Kliknij “zamówienie” aby sprawdzić swoje zamówienie
  8. Ustal sposób dostawy i wypełnij dane do transportu i faktury oraz formę zapłaty
  9. Zaakceptuj politykę prywatności i regulamin
  10. Zapłać za wykładzinę i czekaj na transport oraz fakturę

Nasza firma działa na rynku ponad 25 lat pod różnymi brandami. Przez ten okres obsłużyliśmy wiele klientów na terenie całego kraju. Wśród bardziej rozpoznawalnych są firmy takie jak: Ceri, Rossmann, PGF, PGE, wiele sądów, urzędów i innych placówek różnego typu. W naszej bazie znajduje się ponad 15000 firm oraz tysiące klientów detalicznych.

Nasz sklep oferuje następujące formy płatności:

  1. Szybkie płatności PayU czyli szybki przelew lub płatność kartą kredytową (najbardziej polecane ze względu na szybkość realizacji zamówienia)
  2. Przelew tradycyjny (zaznacz formę płatności przelew tradycyjny i wykonaj przelew wpisując w tytule nr zamówienia)
  3. Płatność na podstawie faktury proforma (napisz maila z zamówieniem w którym podasz informacje na temat zamawianego towaru, dane do faktury, dane do wysyłki oraz nr telefonu)

Dlaczego nie wysyłamy towaru za pobraniem ?

Wykładziny są przycinane pod indywidualne zamówienie klienta co uniemożliwia sprzedaż jej innemu klientowi lub powoduje znaczną utratę wartości w przypadku jakby klient nie odebrał paczki. Dodatkowym powodem jest “direct transport” czyli tak zwany transport bezpośredni który wykorzystujemy do wyeliminowania przeładunków i możliwości uszkodzeń transportu oraz większej kontroli nad każdym transportem. Wiąże się to z brakiem usług firm kurierskich takich jak np. COD (pobranie). Korzystamy także ze specjalistycznych firm spedycyjnych które nie mają w swojej ofercie możliwości pobrań.

Powodów jest wiele.

  1. Jesteśmy jednym z czołowych sprzedawców rozwiązań na podłogi w Polsce. Tylko w roku 2017 dostarczyliśmy naszym klientom ponad 1 mln m2 rozwiązań biurowych, domowych i trawy sztucznej.
  2. Nasza grupa kapitałowa składa się z największego sklepu branżowego w centralnej Polsce oraz wielu sklepów internetowych takich jak: dywanownia.pl, etrawa.pl czy projectcarpet.pl. Sprzedajemy także na allegro pod loginem alfombra11 gdzie mogą państwo prześledzić naszą sprzedaż od 2014r oraz opinie.
  3. Nie zależy nam na oszukiwaniu naszych klientów ponieważ najważniejsza jest dla nas dobra renoma i reputacja którą nieustannie budujemy od 25 lat pod wieloma brandami.
  4. Jeśli nadal nie czujesz się przekonany zapraszamy do naszego sklepu na indywidualne spotkanie przy którym możemy doradzić i sprzedać rozwiązanie dopasowane pod Państwa wymagania.
Koszt transportu na terenie Polski kosztuje 100 zł niezależnie od ilości. Koszt ten wynika z bardzo specjalistycznej obsługi logistycznej rolki wykładziny lub palety.

Kierowca jeździ z wykładziną samemu i nie ma możliwości wniesienia wykładziny.

Obszycie standardowe kosztuje 5 zł/mb i wykonywane jest w terminie 2-3 dni robocze. Wszystkie zamówienia obejmujące usługę obszycia przyjmujemy mailowo.

Taka możliwość istnieje tylko w przypadku obszycia wykładziny w formę dywanu i tylko w formacie kwadratu lub prostokąta. W innym przypadku nie wykonujemy takiej usługi ze względu na to, że zarówno wykładzina jaki i pomieszczenie mogą mieć skos (być rombem) co może uniemożliwić wpasowanie jej do danego pomieszczenia. Dla Państwa bezpieczeństwa lepiej będzie przyciąć wykładzinę na miejscu do ścian lub zamówić usługę montażu.

Montujemy wykładziny zakupione tylko w naszym sklepie, koszt taki wyceniany jest indywidualnie po otrzymaniu informacji na temat podłoża na którym ma być montowana wykładzina, sposobu, ilości m2 oraz rodzaju wykładziny i kształtuje się w kwocie od 20 do 50 zł netto/m2. Koszt dojazdu poza województwo łódzkie wyceniany jest indywidualnie.

Ze względu na to, że zakupiona wykładzina jest przycięta wg Państwa zlecenia, a możliwość sprzedania kawałka w konkretnym wymiarze jest bardzo trudna nie ma możliwości zwrotu ani wymiany zakupionego kawałka.

Istnieje taka możliwość – za każdą próbkę pobierana jest opłata w kwocie 10 zł oraz opłata za wysyłkę w kwocie 19 zł jednorazowo. Przy zakupie wykładziny na naszym serwisie koszty próbek jak i wysyłki próbek są zwracane. Prosimy o kontakt przed zakupem w takim przypadku.

Świadczymy taką usługę nieodpłatnie. Możesz zakupić wykładzinę i zaplanować wysyłkę na dany dzień z 2 dniowym wyprzedzeniem.

Posiadamy wszystkie niezbędne akcesoria do montażu wykładzin – noże, kleje, taśmy itd. Posiadamy także niekonwencjonalne rozwiązania które zdobyliśmy przez lata doświadczenia i którymi chętnie się dzielimy.

Prosimy o kontakt mailowy pod adresem mailowym: biuro@projectcarpet.pl

Przed zakupem jest parę rzeczy które musisz sprawdzić:

  1. Wymierz pomieszczenia miarką tradycyjną zakładając 10cm zapasu. Pamiętaj aby pomiaru dokonać biorąc pod uwagę wszystkie wgłębienia a także futryny.
  2. Nawet jeśli posiadasz projekt z wyliczonymi wielkościami lepiej będzie sprawdzić je miarką
  3. Wylicz ile potrzebujesz wykładziny uwzględniając dostępne szerokości lub skontaktuj się z nami – pomożemy ci !
  4. W przypadku kiedy wiesz już ile wykładziny potrzebujesz wylicz ile potrzebujesz kleju. Zazwyczaj przy wylewce samopoziomującej jest to 0,5kg/m2 przy wykładzinach dywanowych z rolki, 100ml/m2 środka antypoślizgowego przy wykładzinach dywanowych w płytce i ok. 300g/m2 przy wykładzinach winylowych z rolki. Jeśli podłoże jest inne niż wylewka samopoziomująca skontaktuj się z nami – doradzimy najlepsze rozwiązanie.
  5. Kiedy już wiesz ile potrzebujesz wykładziny i kleju upewnij się jaki będzie termin realizacji twojej wykładziny. Może się zdarzyć, że wykładzina którą zakupujesz w danej chwili została wczoraj wykupiona przez innego szczęśliwego klienta i trzeba będzie na nią poczekać. Pamiętaj, że zawsze możesz zamówić próbkę w celu upewnienia się co do koloru. Nie przyjmujemy zwrotów zamówionych
  6. Ostatnie rzeczy o których musisz pamiętać to:
  • Wykładziny cięte z rolki zawsze uwzględniają zapas 1-3cm w stosunku do podanego wymiaru przez klienta. Jest to spowodowane tym, że rolka może posiadać fabrycznie delikatny skos. Pamiętaj, że twoje pomieszczenie także może mieć kształt rombu – mając tą wiedzę pamiętaj o 10cm zapasu przy zakupie.
  • Nie łącz dwóch szerokości wykładzin w jednym pomieszczeniu ! Są one produkowane w innych dniach i mają inną partię produkcyjną więc mogą różnić się odcieniem !
  • Każdy rodzaj wykładziny kładzie się inaczej – zapytaj nas o instrukcje montażu danej wykładziny.
  • Miej na uwadze, że to co widzisz na ekranie to zdjęcie które jest robione w studio fotograficznym. Oznacza to, że rzeczywisty kolor wykładziny może się różnić.
  • Gwarancja na wykładzinę działa tylko w momencie jak jest ona zamontowana zgodnie ze sztuką kładzenia wykładziny czyli między innymi musi być przyklejona całą powierzchnią.
  • Pomimo tego, że każdy produkt jest opisany przez nas pod względem zakresu użytkowania, jeśli chcesz się upewnić w tej kwestii skontaktuj się z nami.